CSS Image Button Css3Menu.com

Adopt, adept and improve (John Cleese in Monty Python)
  In deze site 
Zoekveld laden ...
KVPM videoproducties

Waarom zou u – ons uw videoproductie laten maken?
– Omdat u niet zomaar een video, maar een goede video wilt hebben

Want pas op: het gaat er niet om wat u wilt zeggen; wel om wat uw kijker wil weten.

Het maken van een goede, wervende (bedrijfs) video of commercial is echt wel even heel wat anders dan wat plaatjes achter elkaar plakken, met een muziekje eronder en een commentaarstem eroverheen.

Het gaat om effectieve communicatie. En in dat kader komen wij heel wat wervend bedoelde video's tegen die allemaal in dezelfde val trappen. Welke val dat is?

Vraagt u zich bijvoorbeeld eens af:

Waarom slikt u paracetamol? Om van uw (hoofd)pijn af te komen!

Niet omdat

  • de producent zo'n imposante Raad van Bestuur en zo'n mooie organisatiestructuur heeft
  • het met zulke fantastische machines wordt gemaakt
  • het jaarverslag er zo mooi uitziet
  • het uit C8H9NO2 bestaat
  • Harmon Northrop Morse het in 1878 voor het eerst synthetiseerde
  • Josef von Mering het in 1893 voor het eerst in de geneeskunde gebruikte
  • de naam is afgeleid van de chemische naam: Para-acetylaminofenol.

En toch is het bovenstaande precies dat waarmee veel video's de mist ingaan. Die laten vaak heel mooi zien hoe organisaties in elkaar zitten, wat voor moois en spannends ze zoal bezitten, hoe ze zijn ontstaan en gegroeid, wie wat doet, hoe hun producten zijn gemaakt of samengesteld enzovoort, enzovoort.

Misschien interessant voor de organisatie zelf. Maar niet voor de klant-kijker! Díé is alleen maar geïnteresseerd in het antwoord op de vraag welk probleem de organisatie voor hem oplost; voor hem concreet van nut is. En waarom die dat béter kan dan een ander. Want anders gaat hij daar wel heen.

Dus: laat concreet zien wélke problemen van de kijker u kunt oplossen. En waaróm u dat beter kunt dan anderen!

Doe dat zo inhoudelijk mogelijk. Kom dus bijvoorbeeld niet met het argument dat u kwaliteit levert. Wij moeten de eerste video nog tegenkomen waarin een organisatie zegt dat ze eigenlijk alleen maar rotzooi maken. Oftewel: dat argument is nou niet echt onderscheidend; dat zegt iedereen. Wij ook :-)

En we weten het: het zo kort, bondig en concreet mogelijk aangeven van unieke kwaliteiten is absoluut niet eenvoudig. Zéker niet die unieke kwaliteiten van uw eigen organisatie. Want daarvoor zit u er vaak te diep in. Maar wij helpen u er graag bij :-)

Zo. Die fout maakt u dus niet (meer) :-)

Op de volgende pagina: u wilt uw video goed gemaakt hebben. Zo doen wij dat.

Directe link naar onze PEC Zwolle video's. Onze laatste:
PEC Zwolle – FC Utrecht
Persconferentie; 01-12-2017

Voor uw gemak: een gratis service van ons.

Update service

Krijg meteen na plaatsing bericht over onze nieuwste (persconferentie)video van PEC Zwolle.

Belangrijk om vooraf te weten

Uw video moet laten zien wat de kijker van u wil weten: uw oplossing voor zijn probleem.

Meer hierover

Hét bewijs

dat snelle shotwisselingen niet altijd nodig zijn. Als het beeld maar boeit:

Uitparkeren. Hoe moeilijk kan het zijn :-) [4:02]

Terzijde

(Advertenties van partners)

bol.com Partner


Via deze link krijgt u (anoniem) uw code voor 15% korting bij

E-mail Nieuwsbrieven & E-mail Marketing met YMLP.com

(Versies: Gratis, Pro en Pro Plus.)



Alphamega Hosting

waar wij al jaren, bijzonder tevreden, onze website hosten.

© 1997 t/m © 2017 KVPM Videoproducties